ناناس مامان

گل ناز مامانی

1391/7/23 11:55
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خوشگلم...

عزیز دلم من تازه 2 ماهه با بابات عروسی کردم نمیدونم قراره کی به دنیا بیای،ولی بهت قول میدم هر موقع خودمو لایق مادر شدن دونستم از بابات بخوام که تو بیای به زندگیمون ، من سعی خودمو میکنم مامان خوبی برات بشم ولی تو هم قول بده اذیتم نکنی من خیلی دلم میخواد تو بیای به زندگیمون ولی استرس دارم ،دلم میخواد وقتی به دنیا اومدی هیچ کمو کسری نداشته باشی و از منو بابات راضی باشی احساس میکنم هنوز زوده بیای ولی منتظرم ببینمت گلم...

بیا بغل مامانی تا محکم بوست کنمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
23 مهر 91 12:36
سلام ...تبریک میگم عزیزم ...انشالله خوشبخت بشی ... انشالله خدا به زودی زود بهت بچه سالم و صالح بده انشالله
مامان
23 مهر 91 13:44
ممنونم زینب جان